Khamis, 16 Jun 2016

CONTACT LENS CANTIK, MURAH DAN SELESA DIPAKAI

Assalammualaikum semua,

Nak share pasal lens. Sebagai penggemar lens, saya cukup suka war2kan IG lens saya @lealens_sweethouse untuk anda add dan pilihlah mana suka k. Baru jadi dropship saja.hehe. Jangan lupa add k. Saya memang guna dan sangat2 berpuas hati sebab bukan sahaja murah tapi berkualiti sebab selesa dipakai cuma kita kenalah jaga kebersihan semasa cuci dan pakai lens tu. Yang paling penting, jangan pakai lama sangat. Cukup 8jam dah boleh buka. Saya dah pernah beli lens murah hingga mahal sampai ratus2 beli di kedai cermin mata, masa kahwin saya guna. Bila guna tetap sama, kadang pedih juga. So, maksudnya di sini, kalau kita pakai ikut waktu tak kira brand mahal ka murah sama saja. Yang penting mesti jaga kebersihan dan tengok kita sampai bila boleh kita pakai k. Tapi, tapi....tetap kena hati-hati pilih lens yang dijual online k. Kena beli dari mereka yang jual brand betul-betul punya. Terlalu murah pun macam pelik je kan. So, cari yang murah berpatutan k. Brand paling laku tentulah nobluk. So, please follow my IG k.

INSTAGRAM @lealens_sweethouse


0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...